Найкасовіші фільми 2022 року
Глобальна індустрія кіно відновлюється після двох років пандемії ковіду. Звісно, повного відновлення чекати ще рано, тим більше, що час від часу нові спалахи стаються на ключових ринках, таких як, скажімо, Китай наприкінці року. Однак, тренд незаперечний, а тому все частіше можна почути формулювання на кшталт “для пандемійних часів це був гарний результат, але зараз цього вже недостатньо”.
На жаль, українська індустрія кіно у набагато гіршому стані через повномасштабне вторгнення росії. Постійні ракетні атаки не дають можливості спокійно спланувати візит до кінотеатру, навіть якщо твоє місто знаходиться у глибокому тилу. Що вже казати про ті області, які знаходяться поруч з тимчасово окупованими територіями і потерпають від артобстрілів мало не щодня.
Але ми віримо у нашу перемогу, і сподіваємось, що ця перемога буде здобута ще у цьому році. Нам багато чого доведеться відбудовувати і відновлювати, і галузь кіно не є винятком. Тож поки що дивимось на картину зборів глобальних, але маємо надію, що вже дуже скоро будемо аналізувати український ринок із зовсім іншими цифрами.
Варто відмітити, що не всі гроші від зборів у кінотеатрах надходять студіям. Приблизний розподіл грошей – 50/50. Отже, коли ви дивитесь на касові збори фільму, то щоб зрозуміти, чи зміг він вийти на точку беззбитковості, потрібно розділити цю суму на два та порівняти з бюджетом фільму. Саме так ми і робимо у цій статті, але це не означає, що ці розрахунки точні. Крім заявленого бюджету у картини можуть бути інші витрати, про які ми не знаємо. Більш того, розподіл касових зборів також може бути іншим (відсоток можуть отримувати продюсери, режисери, актори; на ринках різних країн можуть бути різні системи розподілу каси; якщо виробництво фільму надто розтяглося у часі, можуть бути додаткові витрати на виробництво і маркетинг і багато інших причин). Тому ті прогнози прибутковості (чи збитковості), які ми робимо у цій статті є орієнтовними і базуються на відкритих даних, які ми можемо відстежити (на жаль, бухгалтерські документи студій ми не маємо змоги бачити).
Отже, kinowar.com представляє 25 найкасовіших фільмів 2022 року. Підтримайте нас внеском, якщо вам подобається те, про що ми пишемо (але тільки після того, як підтримаєте ЗСУ).
25. Ноу (Nope)
Загальні збори $171,235,592
Збори в США $123,277,080
Збори поза межами США $47,958,512
Джордан Піл добре знає свою справу – кожен новий його фільм стає подією, і якщо навіть він не сподобався вам особисто, він все одно збирає достатню касу. До того ж, режисер працює в сегменті горору, який в США дуже популярний (нехай і більш інтелектуального горору, ніж в середньому по індустрії).
24. Ван-Піс: Червоний (One Piece Film: Red)
Загальні збори $179,444,905
Збори в США $12,775,324
Збори поза межами США $166,669,581
В найкасовіші фільми року не так часто потрапляють японські стрічки – Азія зазвичай в топі представлена гігантським ринком Китаю. Втім, японські аніме – річ настільки популярна, що про неї знають навіть ті, хто ніколи їх не дивився. За манґою One Piece випущено 15 стрічок та безліч ігор, а тому популярності стрічки дивуватися не варто. Вона стала 9-ю найкасовішою стрічкою Японії всіх часів.
23. Загублене місто (The Lost City)
Загальні збори $190,844,029
Збори в США $105,344,029
Збори поза межами США $85,500,000
Що тут казати, зіркові імена та зіркові обличчя на постері все ще працюють. Сандра Буллок, Ченнінг Тейтум та Бред Пітт дозволили не надто проривній пригодницькій комедії зібрати майже 200 мільйонів доларів (з урахуванням досить скромного бюджету у 68 мільйонів, здається, вона навіть здолала точку беззбитковості). Ризикнемо висунути припущення, що на нас чекає сиквел.
22. DC Ліга Супер-Улюбленців (DC League of Super-Pets)
Загальні збори $207,357,117
Збори в США $93,657,117
Збори поза межами США $113,700,000
Це одна з тих точок, де у DC почав виникати конфлікт з Двейном Джонсоном. Саме він наполягав на випуску цієї стрічки, але, за словами студії, потім не робив майже нічого з точки зору маркетингу (а саме на це був розрахунок, адже зірковий статус Джонсона базується не на словесних деклараціях, а на шаленого розміру аудиторії шанувальників). Зважаючи на бюджет у 90 мільйонів доларів, суто математично, можливо, студія отримала прибуток, але, навіть якщо так, навряд чи це ті цифри, на які DC розраховували. Але на цьому проблеми не закінчилися, адже наступним етапом став “Чорний Адам” – але до цього ми ще повернемося нижче.
21. Гарний вид (Nice View)
Загальні збори $211,019,042
Збори в США –
Збори поза межами США $211,019,042
Загалом китайський кінопром представлений у цьому списку чотирма стрічками – це трохи менше, ніж у минулі роки. Припускаємо, що головною причиною є масштаб епідемії ковіду, яка цього року тероризує Китай. Драматична комедія про те, як старший брат намагається зібрати гроші на серйозну операцію для своєї молодшої сестри.
20. Усміхайся (Smile)
Загальні збори $216,135,048
Збори в США $105,935,048
Збори поза межами США $110,200,000
Дебютний фільм режисера Паркера Фінна потішив і критиків, і глядачів – ще одне свідчення того, наскільки горори популярні в США. З точки зору бізнесу горор взагалі фантастична машина для заробітку (звісно, якщо фільм вийшов хорошим і збирає гроші). Бюджет “Усміхайся” склав всього лише 17 мільйонів доларів. Половину зборів (приблизно) зазвичай відносять на частку кінотеатрів, а інша половина – те, що залишається студії, а отже, приблизний прибуток Paramount Pictures склав близько 90 мільйонів доларів (що є абсолютно скаженими грошима, адже це саме цифри прибутку, а не загальних зборів). Навіть фільми Марвел не завжди можуть похвалитися такими сумами прибутку, незважаючи на те, що суми зборів у них можуть бути набагато вищими.
Ще один сегмент фільмів, який заробляє багато при відносно малих інвестиціях – комедії. Так само, як і в горорах, виробництво не потребує бюджетів 100-200 мільйонів доларів, але збори можуть бути співставними з блокбастерами рівня Марвел і DC. Наприклад, фільм, який є 26-м за розміром касових зборів минулого року (і тому він не потрапив до нашого списку 25-ти найкращих) – “Квиток до раю” з Джорджем Клуні і Джулією Робертс – зібрав 168 мільйонів доларів. Це не виглядає в наші дні якоюсь неймовірною сумою, але з урахуванням того, що бюджет склав 60 мільйонів, суто математично це означає, що Universal Pictures заробили близько 24 мільйонів доларів, доволі непогані гроші (і це ще варто зважати на те, що гонорари Клуні та Робертс є доволі високими, звідси і бюджет у 60 мільйонів; якщо б на їх місці були б не такі зіркові актори, можливо, бюджет також наближався би до 20 мільйонів – втім, варто розуміти, що і збори тоді були б не такими потужними).
19. Занадто крутий, щоб вбивати (Too Cool to Kill)
Загальні збори $217,254,604
Збори в США $185,882
Збори поза межами США $217,068,722
Китайська екшн-комедія, у якій чоловік, що хоче бути актором, отримує запрошення зіграти кілера. Коли він його приймає, то опиняється у складній ситуації (як кажуть в анотаціях майже будь-якого екшну, “все йде не за планом”).
18. Лайтер (Lightyear)
Загальні збори $226,425,420
Збори в США $118,307,188
Збори поза межами США $108,118,232
А це один з найбільших провалів року – і це ще раз свідчить про те, що розмір касових зборів ще не означає, що фільм був успішним. Спіноф “Історії іграшок” про Базза Лайтера зібрав доволі серйозну суму у 226 мільйонів, але є одне “але”: його бюджет склав 200 мільйонів. Це означає, що приблизні збитки Діснея склали майже 90 мільйонів доларів.
Важко сказати, чому саме бюджет настільки великий – звісно, Кріс Еванс на озвучці головного персонажа це певні витрати, але ж не такі неймовірні (та й серед інших зіркових акторів на озвучці там лише Джош Бролін та Тайка Вайтіті, це теж не такі вже й рекордні гонорари). Так чи інакше, один з небагатьох випадків, коли Дісней отримав дійсно болючого фінансового удару.
17. Швидкісний поїзд (Bullet Train)
Загальні збори $239,268,602
Збори в США $103,368,602
Збори поза межами США $135,900,000
Знов те саме тріо: Пітт – Буллок – Тейтум (тільки тепер епізодичні ролі у двох останніх, а у Пітта головна, на відміну від “Загублене місто”). І знов (принаймні, нам так здається по тих цифрах, що відкриті) комерційний успіх, не приголомшуючий, але прибуток десь на рівні 30-35 мільйонів доларів. З урахуванням непоганої критики, яскравих персонажів та можливості розвивати цей всесвіт далі, не здивуємось, якщо другий потяг прибуде десь за пару років.
16. Поганці (The Bad Guys)
Загальні збори $250,162,278
Збори в США $97,233,630
Збори поза межами США $152,928,648
Анімація із зірковою командою на озвучці від DreamWorks Animation Studios (Сем Роквелл, Зазі Бітц, Аквафіна та інші), яка, здається, вийшла на рівень прибутку десь у 40-45 мільйонів доларів. Зазвичай кіно, розраховане на сімейну аудиторію, особливо мультики, збирає серйозну касу і приносить великі прибутки, адже бюджет не настільки вражаючий, як у ігрових блокбастерах – і це той самий випадок. але не забуваємо, що це не аксіома (достатньо згадати “Лайтера” зі списку вище).
15. Елвіс (Elvis)
Загальні збори $287,340,048
Збори в США $151,040,048
Збори поза межами США $136,300,000
“Богемна рапсодія” у 2018 році відкрила двері для всіх байопіків великих музикантів. Після історії Фредді Мерк’юрі та Queen ми побачили розповідь про Елтона Джона, Девіда Бові, Вітні Г’юстон, десь на черзі фільм про Майкла Джексона, але художньо поки що найбільш цікавим, мабуть все ж вийшов фільм про короля рок-н-ролу. Комерційно, здається, теж все вийшло вдало – за нашою оцінкою, прибуток міг скласти близько 50-60 мільйонів доларів. Це означає, що ми побачимо ще не одну історію про видатних співаків та співачок – десь у 2030-му, можливо, доберуться також і до Іво Бобула та дуету “Світязь”.
14. Чорний Адам (Black Adam)
Загальні збори $392,918,341
Збори в США $168,118,341
Збори поза межами США $224,800,000
Продовжуємо розповідь про Двейна Джонсона і DC. Отже, крім того, що він наполягав на запуску фільму про Супер-Улюбленців (і не надто активно долучився до його просування), він також завзято боровся за проєкт про Чорного Адама. Потенційно це мав бути хіт, до того ж, Джонсон не просто актор з амбіціями, він є найбільш оплачуваним актором Голлівуду не просто так – фільми за його участю роблять шалену касу (можна згадати і “Форсаж”, і “Джуманджі”, і ще багато чого). Як ви особисто ставитесь до цих фільмів, знов-таки, зовсім інша справа – ця стаття про касові збори та бізнес, а з цим у Двейна вже довгий час все було гаразд.
Формально так сталося і цього разу – зборам у майже 400 мільйонів доларів може позаздрити майже будь-хто у Голлівуді. Двейн знов зробив велику касу, але, але, але… Бюджет фільму склав 195 мільйонів доларів, а це означає, що точка беззбитковості наставала б десь на відмітці за 400 мільйонів. А тому, з урахуванням очікувань та певного тертя з Джонсоном (на додачу до усього згаданого він вимагав присутності текіли його бренду на прем’єрі у якості промоушену, при цьому віковий ценз стрічки 13 років, що, як ви розумієте, трохи замало для того, щоб вживати алкоголь, особливо у США, де легальний вік для цього складає 21 рік), подальша доля проєкту підвисла десь у невідомості. Цілком вірогідно, що Двейн Джонсон дотиснув би млявих екзек’ютівів DC, але ті підійшли до вирішення проблем з прокатом глобально і запросили Джеймса Ганна бути головним по питанням креативного розвитку.
Ганн точно не є кимось, кого може збити з пантелику хтось з гучним ім’ям, нехай навіть і Двейн Джонсон, а тому сиквел поки що скасовано. Але з іншого боку, Ганн розуміє всю потужність імені Джонсона та розмір аудиторії його прихильників, а тому він домовився з актором про те, що персонаж Чорного Адама ще з’явиться у всесвіті DC.
13. Uncharted: Незвідане (Uncharted)
Загальні збори $401,748,820
Збори в США $148,648,820
Збори поза межами США $253,100,000
Зазвичай екранізація хітової відеогри майже автоматично означає погане кіно та касовий провал (так було навіть з такими культовими іграми як Варкрафт та Мортал Комбат). Але іноді трапляються винятки. З художньої точки зору фільм, можливо, і не становить серйозної цінності (навіть для розважального кіно), але з комерційної тут ми бачимо десь 80 мільйонів доларів прибутку. Що це означає? Все вірно, це означає, що скоро у коментарях до новин ми будемо читати запитання “нащо це знов знімати, це ж відстій?”.
12. Їжак Сонік 2 (Sonic the Hedgehog 2)
Загальні збори $402,656,846
Збори в США $190,872,904
Збори поза межами США $211,783,942
Другий “Їжак” вийшов якось непомітно – можливо, через те, що вихід першого супроводжував гучний скандал навколо зовнішнього вигляду Соніка, коли глядачі (на тому етапі ще потенційні) змусили студію переробити анімацію після виходу трейлеру. Тим не менш, у сиквелу все добре і зі зборами, і з прибутком – якщо ми вірно порахували, це десь 90 мільйонів доларів. А отже, трилогії бути.
11. Фантастичні звірі: Таємниці Дамблдора (Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore)
Загальні збори $406,950,844
Збори в США $95,850,844
Збори поза межами США $311,100,000
Третя частина вийшла кращою за другу, але не тим, що хотілося б побачити у франшизі рівня “Гаррі Поттера”. Чи стане це на заваді у виробництва продовження? Складно сказати, адже збори склали 400 мільйонів при бюджеті в 200 мільйонів. Формально це вихід в нуль, але чи насправді це так, може сказати лише Warner Bros., адже ми не можемо знати всіх витрат по франшизі і орієнтуємось лише на заявлений бюджет. Але ризикнемо сказати, що четвертий фільм ми точно побачимо, а от з п’ятим вже дійсно ситуація буде залежати від цифр, тому що навіть Мадс Міккельсен і Джуд Лоу не молодіють.
10. Місячна людина (Moon Man)
Загальні збори $460,237,662
Збори в США –
Збори поза межами США $460,237,662
Що тут казати, китайці точно навчилися робити кіно, принаймні для внутрішнього ринку. Ця науково-фантастична комедія за мотивами південнокорейського коміксу зібрала більше, ніж фільми з Бредом Піттом та Двейном Джонсоном – і при цьому фільм навіть не намагалися показати у США. За сюжетом астронавт залишається останньою людиною, що вижила, після того, як він вилетів на Місяць, а Землю знищив астероїд.
9. Міст у Водних воріт (Битва біля озера Чанцзінь II) (Water Gate Bridge) (The Battle at Lake Changjin II)
Загальні збори $626,571,697
Збори в США $117,294
Збори поза межами США $626,454,403
Одразу ще одна китайська стрічка – і щось нам підказує, що у цій історичній розповіді про битву проти американців у Корейській війні вплив Департаменту пропаганди Центрального комітету Комуністичної партії Китаю мав вирішальне значення.
8. Тор: Кохання та грім (Thor: Love and Thunder)
Загальні збори $760,928,081
Збори в США $343,256,830
Збори поза межами США $417,671,251
Навіть при нашому спокійному ставленні до творчих невдач режисерів та студій, неможливо не погодитись з тим, що новий “Тор” вийшов дуже слабким. Тайка Вайтіті виявився звичайною людиною, яка також може помилятись. Втім, сила Марвел (поки що) виявилась вирішальним фактором (а також попередній дуже веселий “Тор: Раґнарок” від Вайтіті): навіть при шаленому бюджеті у 250 мільйонів доларів, прибутки не менш приголомшливі (десь на рівні 130 мільйонів).
7. Бетмен (The Batman)
Загальні збори $770,945,583
Збори в США $369,345,583
Збори поза межами США $401,600,000
У всіх стрічок, що йдуть далі, справи дуже і дуже непогані (залежно від бюджету, звісно, але підсумки прокату точно не збиткові). Бюджет нового “Бетмена” також склав чимало – близько 200 мільйонів, але майже 800 мільйонів зборів убезпечило майбутнє сиквелів, які ми, звісно, хочемо побачити.
6. Чорна пантера: Ваканда назавжди (Black Panther: Wakanda Forever)
Загальні збори $823,808,321
Збори в США $442,039,616
Збори поза межами США $381,768,705
Перша “Чорна пантера” зібрала 1.3 мільярди доларів. Сиквел такого успіху не мав, але 823 мільйони – це теж дуже потужно. Навіть з урахуванням бюджета в 250 мільйонів, адже це означає приблизно 150-160 мільйонів прибутку.
5. Посіпаки: Становлення лиходія (Minions: The Rise of Gru)
Загальні збори $939,628,210
Збори в США $369,695,210
Збори поза межами США $569,933,000
Для цієї франшизи цифра менше мільярду за фільм навіть виглядає дивно, але варто прийняти до уваги, що навіть західний кінопрокат ще повністю відновився після ковідної коми (та й чи відновиться у колишньому форматі, це теж велике питання). Втім, до мільярду не вистачило не так вже й багато, а при цьому знаєте який у цієї анімації бюджет? 85 мільйонів. Що означає, що Illumination Entertainment і Universal Pictures заробили десь 350-360 мільйонів доларів. Ось що таке справжня ефективність. Якщо вас дивує, що у франшизі «Нікчемний я»/«Посіпаки» вже п’ять фільмів (і точно буде шостий), то ви, мабуть, взагалі не цікавитесь такою стороною бізнесу як отримання грошей.
4. Доктор Стрендж у мультивсесвіті божевілля (Doctor Strange in the Multiverse of Madness)
Загальні збори $955,775,804
Збори в США $411,331,607
Збори поза межами США $544,444,197
Четверта фаза всесвіту Марвел є тотальним розчаруванням, що, втім, не завадило трьом фільмам Марвел потрапити у десятку найкасовіших за рік (а оскільки загалом у Марвел за рік вийшло три фільми, то це означає, що всі фільми Марвел цього року потрапили до десятки найкасовіших). Новий “Доктор Стрендж” вийшов вельми непоганим, але з урахуванням надій, які ми покладали на мультивсесвіт, на макрорівні він, звісно, не вразив. Але цифри зборів, як-то кажуть, на табло – трохи менше мільярда. Знов бюджет у 200 мільйонів і приблизно 275 мільйона прибутку. Здається, навіть на своєму кризовому рівні Марвел справляється набагато краще за переважну більшість студій Голлівуду.
3. Світ Юрського періоду: Домініон (Jurassic World: Dominion)
Загальні збори $1,001,978,080
Збори в США $376,851,080
Збори поза межами США $625,127,000
Ця франшиза для нас завжди була загадкою. Не фільми Спілберга, звісно – там все було зрозуміло. Геніальний режисер, чудова літературна основа Майкла Крайтона, неймовірні на той час спецефекти – це був шедевр, запалу якого вистачило і на сиквел. Але вже навіть третя частина оригінальної трилогії (яку знімав не Спілберг) виглядала досить посередньо. Тому коли вирішили зняти новий фільм, було зрозуміло, що серйозних очікувань з приводу якості фільму бути не повинно, але ностальгія та бренд своє візьмуть.
Так і вийшло – аж на 1.6 мільярди. Але далі був якийсь дивакуватий день байбака – друга частина, майже все те саме, 1.3 мільярди. І ось, третя частина, яку обісрали всі ще до виходу, а потім після передпрем’єрного показу, а потім після прем’єри… і знов мільярд. Як це взагалі можливо? І який тепер наступний хід? Зняти ще одну трилогію про те саме, де головні ролі зіграють хлопці і дівчата із “Дивних див”? Тому що наступний хід буде, адже якщо трилогія збирає 4 мільярди доларів, то треба бути абсолютно тупим, щоб не продовжувати заробляти гроші (за цю частину прибуток десь на рівні 315 мільйонів доларів).
2. Топ Ґан: Меверік (Top Gun: Maverick)
Загальні збори $1,488,732,821
Збори в США $718,732,821
Збори поза межами США $770,000,000
Цей фільм став найкасовішим у кар’єрі Тома Круза. Хто б міг подумати на етапі заяви виходу цього сиквелу? Але після того, як фільм вийшов, було зрозуміло, що каса буде дуже велика. Адже це дійсно той тип фільму, який збирає гроші у кінотеатрах – олдскульний бойовик, динамічний, захоплюючий, з максимальною кількістю сцен, знятих на натурі, вміло змішуючий неймовірні трюки та повітряні дуелі з простою, але справжньою драмою. Фільм став найкасовішим минулого року в США, а у міжнародному прокаті його зміг випередити тільки один титан.
1. Аватар: Шлях води (Avatar: The Way of Water)
Загальні збори $1,546,789,379
Збори в США $471,789,379
Збори поза межами США $1,075,000,000
І ім’я цього титана – Джеймс Кемерон. Цей чоловік не помиляється. Можна сперечатись, чи справді це настільки класне кіно, чи перевершило воно першу частину, чи не надто очевидним самоповтором зайнявся режисер і про багато ще чого. Але як би там не було, це знов головний фільм року з точки зору глядацької уваги, адже глядач віддає свій голос, коли купує квиток. А Кемерон став першим режисером в історії, який досяг позначки в півтора мільярди доларів вже з третім своїм фільмом. З цими трьома фільмами він займає 1, 3 і 9 позиції в списку найкасовіших фільмів всіх часів. І прокат ще не завершено.
При цьому постійно йдуть розмови про те, що фільм тільки зараз може сягнути точки беззбитковості. Суто математично він зробив це ще на етапі першого мільярду зборів, адже якщо бюджет 460 мільйонів, то мільярд повертає витрати. Але, скоріше за все, є ще багато витрат, які не враховано в бюджеті (особливо з урахуванням того, скільки часу проходили зйомки фільму, і той факт, що паралельно знімали і наступні два).
Так чи інакше – Кемерон знов зробив це. Він знов на вершині, і важко було б сказати, що ми не чекаємо наступних “Аватарів” – тому що ми дуже на них чекаємо.
Тепер наведемо 25 найкасовіших фільмів 2022 року у вигляді таблиці єдиним списком:
І зробимо декілька коментарів, які, щоправда, останні п’ять років, які ми робимо ці огляди, особливо не змінюються, бо майже всі тренди залишаються тими самими:
- у списку по три фільми від Марвелу та DC, супергероїка і комікси поки що навіть не збираються помирати (на випадок, якщо у вас були такі надії)
- із 25 фільмів 14 належать до франшиз (сиквели, приквели, спінофи або належність до всесвітів на кшталт вже згаданих Марвел і DC). Поки що працює стандартне правило про те, що глядач з більшою вірогідністю піде на те, що йому вже відоме, аніж на щось нове (а потім, звісно, у себе в фейсбуці він напише, як його дістало те, що ніхто не знімає нічого нового і лише запускає нові сиквели та ребути).
- шість анімаційних стрічок – бувало і більше, але загалом сімейна аудиторія все ще найбільш надійна з точки зору касових зборів
- лише три фільми можна розглядати як авторські чи незалежні (іншими словами, ті, що не входять в великі франшизи і не є анімацією чи супергероїкою) – це “Елвіс”, “Усміхайся” і “Ноу”. Джордан Піл втретє поспіль робить подібне зі своїми інтелектуальними жахами, “Усміхайся” – класичний випадок, коли малобюджетний горор “вистрілив”, а найбільшою радістю, мабуть, є саме “Елвіс”, адже його успіх означає, що драма і цікаве авторське кіно все ще можуть з’являтися на великому екрані.
- втім, здебільшого вони все ж переходять на стрімінгові платформи – як свіжий приклад можна навести “Ножі наголо”, який у 2019 році став хітом кінотеатрального прокату, але сиквел з’явився вже на Netflix.
Читайте також:
Підтримайте Україну:
- фонд Повернись Живим (допомога армії) — savelife.in.ua
- фонд Сергія Притули (допомога армії) — prytulafoundation.org
- Таблеточки (допомога дітям) — tabletochki.org
- дитяча лікарня Охматдит (допомога дітям) — bit.ly/help-ohmatdyt
Приєднуйтесь до наших сторінок у соцмережах:
- facebook — facebook.com/goodkino
- YouTube — youtube.com/c/kinowar
- Instagram — instagram.com/kinowar.com.ua
- twitter — twitter.com/kinowar_com
- Telegram — t.me/kinowarcom