21.10.2024
10,00 /1
Іспаномовний кримінальний мюзикл «Емілія Перес» від титулованого французького режисера Жака Одіара був цьогоріч одним із фаворитів у Каннах і в результаті отримав приз журі та нагороду за найкращу жіночу роль, причому останню вручили не одній, а одразу чотирьом виконавицям. У [...]
21.10.2024
5,67 /3
«Smile, matherfuck, smile», як співалося в одній колись давно популярній пісні. Після гітового дебюту режисер Паркер Фінн продовжує мучити своїх нещасних персонажів убивчими (і фігурально, і буквально) посмішками, а глядачі продовжують так само смачно-лячно спостерігати за нескінченним інфекційним ланцюжком смертоносної [...]
20.10.2024
9,00 /3
Питання у тому, чи здатні ми, глядачі, відчути і полюбити Неаполь так само, як його відчуває і любить Паоло Соррентіно… Стрічка «Партенопа», де епізодичну роль виконав Ґері Олдмен, справедливо може здатися найбільш безсюжетною і найбільш порожньою серед усіх робіт Соррентіно [...]
20.10.2024
7,00 /1
На 8-му Київському тижні критики показали індійську абсурдистську чорну комедію «Сестра Опівніч» з каннської програми «Двотижневик режисерів». Перша половина картини – це феміністська сатира на індійський патріархальний шлюб (або сатира на феміністський протест проти традиційного шлюбу) й ексцентричний фарс визрівання [...]
14.10.2024
10,00 /2
В оригіналі фільм називається просто «Учень» і зумисно не використовує ім’я свого одіозного героя (хоча всередині стрічки жодного маскування немає, і Дональд Трамп зветься не інакше як Дональд Трамп). Такий підхід не лише підкреслює, що картина є ігровою, а не [...]
11.10.2024
5,00 /4
«Ніколи не відпускай» – так цей горор із Геллі Беррі називається в оригіналі, бо головна героїня-матір суворо застерігає двох своїх маленьких синів ніколи не відпускати мотузку, котрою вона фігурально і буквально прив’язала дітей до себе і до дому, запевняючи, що [...]